Personalistika v O4A a O4B

V úterý a ve středu 19.-20. prosince přijely ze Saint-Gobain ADFORS Litomyšl personalistky, aby se studenty čtvrtých ročníků oboru Obchodní akademie uskutečnily cvičné pracovní pohovory. Zhodnotily také předložené životopisy a motivační dopisy, seznámily studenty se společností Saint-Gobain ADFORS a třída O4A si dokonce i zahrála […]

12hodinovka v basketbale

V pondělí 18. prosince se na budově TGM uskutečnil v pořadí již 33. ročník tzv. „12hodinovky“ smíšeného basketbalu chlapců a dívek, konkrétně pak od 7 hodin ráno do 19 hodin večer. Cca 20 účastníků včetně jednoho absolventa bylo rozděleno tradičně do dvou týmů: A (bílý), […]

Ekonomická olympiáda

Na přelomu listopadu a prosince proběhlo v online formě školní kolo Ekonomické olympiády – soutěže organizované INEV akademií. Naši školu v tomto kole reprezentovali Jan Skalický (O3B) a Antonín Appl (O3B). Studenti měli možnost otestovat své znalosti z oblasti finanční a ekonomické gramotnosti. Oběma účastníkům gratulujeme, protože postupují […]

Laboratorní práce v moderním pojetí

Stejně jako při praktikách z fyziky, tak i při laboratorních pracích z „Chemie“ a „Základů přírodních věd“ si mohli žáci vyzkoušet nové pomůcky experimentálního systému Vernier. Pracovali s bezdrátovými senzory, které připojovali přes Bluetooth k notebookům. Velkou výhodou těchto čidel je, že žákům při práci nepřekážely žádné kabely, […]

Praktika z fyziky s novým vybavením

Ve dnech od 13. do 24. listopadu se žáci tříd CR1, VS1, O2A a O2B zúčastnili v rámci výuky předmětu „Fyzika“ a „Základy přírodních věd“ praktických cvičení. Letos si ale prvně vyzkoušeli práci se školním experimentálním systémem Vernier. Měli možnost pracovat s bezdrátovými senzory, které připojovali přes […]

Kdo může proměnit české školství?

Ve čtvrtek 23. listopadu se v Chocni uskutečnila beseda se senátorem Janem Grulichem na téma „Kdo může proměnit české školství?“. Besedy se zúčastnili převážně rodiče, pedagogové a žáci školy. Senátor Grulich ve svém úvodním vystoupení popsal svůj vztah ke školství a jako ředitel školy svoje […]

1 9 10 11 12 13 101